
Поки команди Української Прем’єр-Ліги у вересні з’ясовували, хто сильніший у турнірній боротьбі, глядачі зробили свій вибір перед екранами — на користь спільного телеканалу клубів УПЛ. Статистика виглядає дуже переконливо і стверджує, що УПЛ.ТБ вийшов в лідери серед спортивних телеканалів України. У вересні аудиторія не лише збереглася, а й зросла попри насичений міжнародний спортивний календар.
Згідно аналітики Big Data UA, частка аудиторії УПЛ.ТБ у вересні склала 1,31% — майже втричі більше, ніж у найближчих переслідувачів.
Канал |
Частка аудиторії |
УПЛ.ТБ |
1,3056% |
Setanta Sports HD |
0,5341% |
Суспільне Спорт |
0,4571% |
Eurosport 1 |
0,2985% |
Setanta Sports Plus |
0,2039% |
Eurosport 2 |
0,0911% |
Setanta Sports Premium |
0,0891% |
Megogo Спорт |
0,0391% |
Така статистика — це свідчення довіри українських уболівальників, які обирають власний чемпіонат, своїх коментаторів, свої емоції. Глядач прагне дивитися український футбол, і УПЛ.ТБ дає йому цю можливість у найкращому форматі.
Кожен тур, кожен матч, кожен гол — все тут, в одному місці. Канал пропонує не просто трансляції, а повноцінну атмосферу футбольного життя — з експертними студіями, щирими емоціями коментаторів і щораз вищою якістю контенту.
Топ-5 трансляцій матчів Чемпіонату УПЛ з найбільшою часткою переглядів серед OTT-глядачів у вересні
Матч |
Кількість глядачів |
Частка перегляду |
Карпати — Динамо (26.09.2025) |
297 025 |
15,60% |
Оболонь — Динамо (13.09.2025) |
214 771 |
14,88% |
Динамо — Олександрія (22.09.2025) |
183 224 |
13,66% |
Шахтар — Зоря (22.09.2025) |
192 971 |
11,33% |
Металіст 1925 — Шахтар (13.09.2025) |
195 190 |
10,73% |
Понад 10% глядачів OTT-платформ у момент трансляції дивилися саме матчі чемпіонату України на УПЛ.ТБ. Це дуже красномовний показник, який свідчить, що наш телеканал перетворився на головну телевізійну платформу в українському футболі.