
Сезон 2024/25 став визначальним для UPL.TV. За короткий час офіційний канал Української Прем’єр-Ліги перетворився на повноцінну платформу про наш футбол. Канал транслював усі матчі Чемпіонату України в прямому ефірі, зібрав рекордну аудиторію, завоював національне визнання та здобув нагороду «Найкращий спортивний канал року» на BigData Awards 2025.
«Отримати таку престижну нагороду — велика честь для нас, — прокоментував визначну подію президент УПЛ Євген Дикий. — Для нас вона є не лише приємною відзнакою, а й визнанням великої щоденної праці. Вона надихає рухатися далі, тримати планку, ставити нові цілі та підкорювати нові вершини. Це досягнення було б неможливим без клубів УПЛ, які об’єдналися навколо спільної ідеї створення єдиного телеканалу. І звичайно, це досягнення було б неможливим без наших захисників — саме завдяки вашій мужності й жертовності ми маємо змогу працювати, знімати футбол, розвивати Лігу й створювати власний телевізійний продукт».
Українська Прем’єр-Ліга запустила власний офіційний телеканал UPL.TV у лютому 2024 року. У дебютному сезоні канал транслював більшість матчів чемпіонату наживо, а вже із сезону 2024/25 забезпечив прямі ефіри всіх поєдинків без винятку.
Для зручності глядачів кожен тур транслювався в чітко визначених часових слотах: о 13:00, 15:30 та 18:00 з п’ятниці до понеділка. UPL.TV також запустив дублювальні сабканали, що гарантувало прямі трансляції навіть під час повітряних тривог чи паралельних матчів.
Централізована структура трансляцій забезпечила максимальну доступність ефіру в умовах війни й дала змогу застосувати систему VAR на абсолютно всіх матчах сезону 2024/25. Це автоматично підвищило можливості арбітрів ухвалювати правильні рішення під час гри та вивело чемпіонат УПЛ за технічними можливостями на рівень провідних футбольних ліг Європи.
«Ми із самого початку створювали UPL.TV як повноцінну частину футбольної екосистеми — платформу, яка об’єднує глядачів, клуби, Лігу та партнерів навколо спільного продукту, — каже керівник UPL.TV Максим Радченко. — Завдяки стабільному мовленню, єдиному стандарту якості та доступності контенту ми вибудовуємо довіру з боку глядачів, відкриваємо футбол для нової аудиторії й формуємо сучасну модель комунікації навколо чемпіонату».
Статистика сезону
Другий сезон поспіль UPL.TV демонструє стабільне зростання інтересу з боку українських уболівальників. Якісні трансляції, зручний доступ і розширення контенту перетворили канал на один із головних медіамайданчиків для фанатів українського футболу:
- 10 листопада 2024 року канал UPL.TV потрапив до топ-5 рейтингу найпопулярніших телеканалів України, за даними щоденного моніторингу телеперегляду домогосподарствами, що підключені до послуги IPTV/OTT від агенції BIG DATA UA.
- За підсумками квітня 2025 року телеканал UPL.TV увірвався до топ-10 рейтингу за часткою переглядів через ОТТ серед понад 300 українських телеканалів, доступних підписникам платних ОТТ-платформ.
- Аналітична група UPL.TV у квітні 2025 року зафіксувала зростання уваги глядачів на 66% проти березня! В абсолютних цифрах — це 18 млн контактів перегляду за місяць.
- Найпопулярнішою трансляцією сезону 2024/25 стало «українське класичне» — зустріч «Шахтаря» та «Динамо» в 26-му турі. Матч у прямому етері на UPL.TV переглянула рекордна аудиторія (приблизно 700 тис. глядачів на платних кабельних та ОТТ-платформах). За даними агенції BIG DATA UA, під час матчу «Шахтар» – «Динамо» телеканал UPL.TV зібрав найбільшу частку аудиторії серед понад 300 українських телеканалів (колосальні 19,8%), значно випередивши загальнонаціональні інформаційні та розважальні канали.
- За підсумками сезону середня аудиторія одного матчу становила 143,9 тис. глядачів.
Партнерство з VBET Ukraine: стратегічна інвестиція в медіаінфраструктуру українського футболу
Титульний спонсор Української Прем’єр-Ліги, компанія VBET Ukraine, є водночас головним інвестором UPL.TV. З моменту запуску телеканалу компанія є рушійною силою проєкту, орієнтованого на довгостроковий розвиток футбольного мовлення в Україні.
«Ми розглядаємо розвиток UPL.TV як логічне продовження нашого партнерства з Прем’єр-Лігою. Інвестиція в цю платформу — внесок у відродження повноцінного спортивного телебачення в Україні. UPL.TV формує нову культуру перегляду футболу: з якісними трансляціями, “живими” коментарями, додатковими програмними блоками. Ми віримо в силу доступного та якісного спортивного контенту, а рейтинги каналу демонструють, що в ньому дійсно є потреба», — зазначає Олександр Блохін, СЕО VBET Ukraine.
Контент
У сезоні 2024/25 UPL.TV суттєво оновив сітку мовлення. Окрім традиційних студій у дні матчів, з’явилися додаткові програми: «Центр футбольних новин», «Шанси», «Історія клубів», аналітичне підсумкове шоу «Футбол 360». Нові формати дали можливість висвітлювати ключові події не лише в УПЛ, а й у європейських топлігах та українському легіонерському середовищі.
Завдяки партнерству з найбільшими ОТТ-платформами та іншими телевізійними трансляторами матчі чемпіонату УПЛ стали доступні для вболівальників по всій Україні, навіть у найвіддаленіших регіонах (для прифронтових територій — безоплатно). Угоди з трансляторами в Європі та на інших континентах забезпечили присутність UPL.TV в усіх країнах світу, за винятком країн-агресорів.