Новини
19ЛИП
Суперкубок Фокстрот-2017: усе вперше…

XIV національного Суперкубка під призмою новизни

Розіграш Суперкубка України 2017-го вже став надбанням історії. Другий рік поспіль Українська Прем’єр-Ліга підійшла до організації цього матчу, керуючись розумінням, що він має стати частиною великого проекту, який, окрім футболу, включав би також інші заходи комерційного, соціального, комунікаційного спрямування.

Уперше таке бачення було втілено в життя торік, коли Президентом УПЛ став Володимир Генінсон. Цього разу заходи, які тривали 14 та 15 липня, мали ще масштабніший характер, і було їх значно більше, ніж торік. Деякі відбулись уперше. Які саме? Давайте перерахуємо і… згадаємо!

Отже, цього року вперше:

– відбувся Форум Football Experience Exchange (Обмін футбольним досвідом), на котрому впродовж двох днів делегати з країн Європи й Азії обмірковували різні аспекти сучасного футболу та місце в ньому маркетингу, бізнесу, комунікації й новітніх технологій;

– у суботу відбувся легкоатлетичний Пробіг УПЛ, близько 100 учасників якого здолали 2,5 кілометра дистанції. й усі отримали заохочувальні призи (сертифікатів на знижку 20%) від New Balance та квитки на Суперкубок Фокстрот від УПЛ;

– 14 липня на стадіоні «Чорноморець» стартував перший Кубок УПЛ-Фокстрот із віртуального футболу (FIFA17) на консолях PS4, де 16 найкращих гравців-аматорів із усієї країни розпочали боротьбу за призовий фонд від Фокстрот у розмірі 30 000 грн;

– 12 липня керівництво Української Прем’єр-Ліги на чолі з Володимиром Генінсоном зустрілося з моряками фрегату «Петро Сагайдачний», які щоденно несуть відповідальну військову службу, Президент УПЛ ознайомився з красивим кораблем, поспілкувався з моряками та керівним складом фрегату й подарував воякам сітку м’ячів та 800 квитків на суботній матч;

– телеканали «Футбол 1/Футбол 2» транслювали матч із використанням технології 360-градусної зйомки, що дала змогу глядачеві бути ще ближче до «футбольного блокбастера цього літа»;


– пряму трансляцію матчу вів Другий канал Українського радіо «Промінь»;

– базуючись на чудових показниках продажу квитків, на третину був збільшений призовий фонд Суперкубка.

Тому сьогодні, згадуючи свято, що тривало в Одесі майже тиждень, ми ще раз висловлюємо подяку всім, хто допомагав нам, і запрошуємо вболівальників футболу відвідати чудове приморське місто в липні наступного року. Не сумнівайтеся: проект «Суперкубок України-2018» буде ще масштабнішим!